Cuma, Kasım 16, 2012

Ev Dekorasyon ♥ Beyaz Ve Ahsap Karisimi Mukemmel Bir Ornek


 "Yellows"Adinda Bir Fotoğraf Studyosunu Daha Once Hiç duydunuz mu ? Bu ilginç iç projelerin tam portföyü  Danimarka'da bir fotoğraf stüdyosuna ait.
Beyaz ve ahşap karışımına büyük bir örnek seçtim, çünkü ben Elle Decoration için yapılan son projeyi göstermek istiyorum. Eğer yeterince sık bu blogu ziyaret ediyorsaniz  büyük olasılıkla en sevdiğim  kombinasyonun Beyaz ve ahsap olduğunu fark etmişsinizdir. Aslında biri tamamı ahşap duvarlar ve mobilyalar ile bir oda anlatsaydı, muhtemelen ben bu fikre pek sıcak bakmazdım Fakat buradaki her şeyin gerçekten çok güzel çok rahat ve sıcak göründüğünü itiraf etmeliyim.


Onların Diğer Portföyleride Gerçekten Etkileyici ve ben onlarada bir göz atmanızı tavsiye ederim.Diğer projeleri de seveceginizden  eminim.


{Görüntüler: Yellows }

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...