Çarşamba, Mart 20, 2013

Renkli Balonlardan Vazo Yapma


Neredeyse Bahar geldi . Kardelenler, menekşeler ve turlu bahar çiçekleri hepsi  birbirinden güzel, ancak, onları canlı tutmak için bir vazo gerekir. Ben bu soruna bir son vermeye karar verdim ve onları koymak için şık ve modern yapılışı kolay bir vazo buldum.Şimdi geçelim bu vazo için gerekli malzemelere ve yapılışına..



Gerekli Malzemeler:
1-Su bardağı
2-Istediğiniz Renkte Parti Balonu {Adına aldanmayın bildiğimiz bakkal balonu } :)
3-Makas


Balonu keskin bir makasla boynundan kesiyoruz fakat dikkat edin boyun kısmını fazla kısa kesmeyin bu daha sonrası için önemli kısa kesince dışarı çıkabilir ve çirkin bir görünüm oluşabilir.

Bardağı Balonun içine genişleterek yerleştirdikten sonra dışarda kalan boyun kısmını parmagımızla içeriye doğru itiyoruz.{Anlamak için yukardaki görseli inceleyebilirsiniz }

Ve işte balon vazomuz hazır.. istediğiniz yerde şık bir şekilde kullanabilirsiniz fakat benim fikrim masa dekorasyonunda kullanmak yönünde pembe balon beyaz balon ikilisinden çok güzel pembe ve beyaz bir masa dekoru düşünülebilir.


5 yorum:

Mutlu Eller dedi ki...

Ne hoş bir fikir!
Balon diye okuyunca hiç aklıma gelmedi:)

Adsız dedi ki...

blogunuz süper güzel ve yapılabilir şeyler paylaşmanız harika bıkmıştım artık muhteşem dekor bloglarına bakıp içgeçirmekten:)ülkemizde malzemesi bile olmayan asla yapılamayack seylere bakıp duruyorduk:)

kalzeno dedi ki...

Teşekkur Ederim

Adsız dedi ki...

Süper fikir...

Hasibe CENGİZ dedi ki...

BA-YIL-DIMMMM

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...